mini movie reviews #1

5. february 2016 at 16:07 | jay |  pozerám
we're the millers // komédia / krimi / road movie // usa // 2013 // 110min // csfd
dala som na kamarátkino odporúčanie, že tento film je jedna z najlepších komédií akú kedy videla a naozaj neklamala. david, bezvýznamný dealer marihuany bez rodiny sa necháva okradnúť bezdomovcami o týždenný zisk a je preňho nevyhnutné nejak si to u svojho šéfa vyžehliť. pristáva na šialenú dohodu prepašovať z mexika do usa poslednú zásielku. vymyslí plán, ako vyzerať čo najnenápadnejšie - zoženie si rodinu na trip: susedku striptérku, potenciálneho zákazníka a dievča na úteku a na karavane vyrazia na krátky výlet. lepšie obsadenie ako jennifer aniston, jasona sudeikisa, willa pultera a emmu roberts ani nemohli vybrať, svoje úlohy stvárnili perfektne. síce sa tu objavilo niekoľko scén, ktoré boli skôr trápne ako vtipné, predvídateľnosť sa filmu takisto nevyhla, no inak tomu nemám čo vytknúť. 4* / 5*

the art of getting by// dráma / romantika / komédia // usa // 2011 // 80min // csfd
tento film bol pre zmenu ospevovaný na nejakom blogu, už si ani za nič nespomeniem na ktorom, zaujal ma na ňom nádych psychológie a herecké obsadenie. v hlavnej úlohe znovu sympatická emma roberts a freddie highmore, ktorého môžete poznať napríklad z filmu charlie a továreň na čokoládu. zahral si tu georgea - osamelého teenagera s naozaj pôsobivými umeleckými sklonmi, ktorý nikdy nemal dobrých priateľov, až dokým sa náhodou nezoznámi so sally - ešte komplikovanejšou osobou ako on sám. nedá sa povedať, že by to bol svetoznámy trhák alebo tak. skôr ide o film na nedeľnajší večer, keď potrebujete na konci týždňa vypnúť - a také mám ja asi najradšej. mňa zaujal predovšetkým kvôli georgeovej osobnosti, ktorá sa hneď v niekoľkých smeroch podobá na tú moju, a tak som sa s ním dokázala rýchlo stotožniť. ako pekný bonus: vo filme sa nachádza niekoľko krásnych citátov, ktoré som už predtým niekoľkokrát videla na tumblr. 4,5*/5*